Ahoj, já jsem Lucka a v IRESOFTU vedu OFFICE TÝM. A právě teď hledám další posilu, která pomůže našemu týmu s administrativou spojenou s hardwarem.
IRESOFT stojí hned za dvěma informačními systémy. Jedním z nich je software CYGNUS pro sociální služby a druhým je docházkový a HR systém ALVENO.
Pokud se chceš stát důležitým článkem týmu a spolupracovat napříč produkty i firmou, neváhej se nám ozvat!
CO TĚ NA TÉTO POZICI ČEKÁ?
- Budeš komunikovat se zákazníky i dodavateli. Zákazníkovi vytvoříš cenovou nabídku na servis hardwaru a pohlídáš si celou komunikaci. S dodavateli budeš řešit zase objednávky nového hardwaru nebo zajištění externího servisu, pokud nejsme schopni zařízení opravit přímo u nás.
- Čeká tě administrativa. Emaily, objednávky nebo třeba práce s interními systémy IRIS a ICM, kde evidujeme požadavky.
- Nemáme velký sklad, ani expediční či servisní středisko, takže zběsilá jízda na vysokozdvižném vozíku tě bohužel nečeká. I přesto tě čeká zodpovědnost za skladové zásoby, inventura nebo třeba příjem a odesílání balíků s hardwarem.
- A v neposlední řadě se můžeš zapojit do dalších projektů v rámci firmy. Můžeš tak být u zrodu nových projektů.
JAK SI TĚ PŘEDSTAVUJEME?
- Důležitou součástí této pozice je práce na počítači – psaní emailů, tvorba reportů nebo třeba předávacích protokolů. Proto bychom rádi našli pečlivého a spolehlivé člověka.
- Máš komunikační schopnosti a umíš si svou práci zorganizovat. Budou se k tobě sbíhat různé požadavky. Tvým úkolem bude si je umět roztřídit, zaevidovat a poté i zpracovat.
- Máš zkušenosti se skladovým hospodářstvím. Víš, co obnáší inventura nebo audit a dokážeš hlídat skladové zásoby.
- Jsi týmový hráč a umíš spolupracovat.
- Občas si rád odpočineš od práce na PC a pracuješ rukama – čeká tě totiž balení balíků.
- Jsi proaktivní – pokud něco nefunguje snažíš se najít řešení a dokážeš přijít i s novými nápady.
VÝHODOU PRO NÁS BUDE POKUD:
- Jsi zručný a dokážeš třeba i něco opravit. Na servis už svého profíka máme, budeme ale rádi, pokud mu občas pomůžeš nebo ho časem zvládneš zastoupit.
CO TI MŮŽEME NABÍDNOUT?
- Jedinečná firemní kultura a prostředí založené na důvěře a vztazích.
- Nečeká tě vlastní kancelář, a dokonce ani stůl. Za to si můžeš každý den vybrat jiné pracovní místo v našich kancelářích, kde máme sdílené pracovní stoly se vším vybavením, které ke své práci potřebuješ.
- Propracovaný onboarding k pochopení fungování firmy i produktu.
- Sehraný tým v čele se skvělou office manažerkou Luckou, kteří ti pomohou nejen v začátcích.
- Firemní benefity v podobě stravenkového paušálu, ovoce a výborná káva nebo čaj. A občas i nějaká dobrota ve společné firemní kuchyňce.
- Pravidelné, ale i spontánní firemní a týmové akce.
- Firemní vzdělávání a jazyková výuka.
- 5 týdnů dovolené, firemní terapie a masáže – zkrátka super péče o iresofťáky!
Pokud si myslíš, že by to mohlo fungovat, pošli nám svůj životopis a motivační dopis. My se ti brzy ozveme a domluvíme se na dalším postupu. A kdo ví, třeba se brzy potkáme brzy osobně!
A pokud nás chceš poznat ještě víc a dozvědět se něco o naší firemní kultuře, pošli nám svoji korespondenční adresu, abychom ti mohli poslat IREBOOK - knihu naší firemní kultury, kde se dozvíš kdo jsme, co děláme a jak vlastně fungujeme.
Budeme se těšit!
IRESOFTÍ HR TÝM