Bavilo by tě pomáhat našim zákazníkům v sociálních službách? Nejsme jen běžná telefonická podpora. S našimi zákazníky máme blízké vztahy a věříme, že svou ochotou a přístupem jim můžeme jejich náročnou práci usnadnit.
Hlavní náplní běžného dne konzultanta je řešení přijatých dotazů týkajících se používání informačního systému CYGNUS a to buď v mailové, nebo telefonické podobě. CYGNUS je velmi robustní systém a není úplně jednoduché se v něm vyznat. Někdy proto bývají dotazy zákazníků složitější a je potřeba nad řešením přemýšlet komplexně. Komunikujeme i s IT konzultanty a tím pádem musíme umět ovládat jejich jazyk, abychom se efektivně dopátrali k výsledku.
Konzultant je vlastně takový detektiv, který se snaží logicky přijít na podstatu problému a ne ho pouze formálně zahladit. Je vždy dobře připravený a snaží se klientovi rychle a kvalitně poradit. Tvoří tak dlouhodobé a zdravé vztahy se zákazníkem založené na vzájemné důvěře.
Mrkni na web: www.samhledakonzultanta.cz a pokud tě pozice zaujme, dej nám o sobě vědět!
Pokud se chceš na cokoliv zeptat, ozvi se Renatě!
Renata Balíková
HR manažer
balikova@iresoft.cz
Napiš nám nebo zavolej, kdy se ti to hodí. Rádi ti ukážeme naši „kuchyň“!